Role playing

Close

Role playing

Wednesday | December 2nd, 2009




br41ns70rm
December 2nd, 2009 at 12:19 pm

Whahahahahaahah Rofl ^^

You guys realy made me laugh again, its in my top 10 favrits ;)


Victor
December 2nd, 2009 at 12:31 pm

Underbart! Det här gjorde min dag!


Fuzz
December 2nd, 2009 at 12:54 pm

Why didnt madsen be darth/other jedi first? why would you be a freaking storm tropper? ^^

Good one anyways :)


Tom of Germanland
December 2nd, 2009 at 1:23 pm

Did she also make the sexy Vader voice? ;-)


Matthew Dryden
December 2nd, 2009 at 1:52 pm

@Fuzz: Are you kidding? Stormtroopers have incredible BAD AIM. He could get away with anything with that excuse.


Adam
December 2nd, 2009 at 2:10 pm

Che Hassellhof approves smilingly :)


EqUaTe
December 2nd, 2009 at 2:37 pm

Haha, sweet.. Madsen’s in for it!


Senguie
December 2nd, 2009 at 3:00 pm

XD
He is gonna get force choked if he doesn’t listen.


lost_scotsman
December 2nd, 2009 at 4:01 pm

As a stromtrooper you’re admitting you like to be ordered around – and you’re cannon fodder- whatever that means in a sexual context


rabe
December 2nd, 2009 at 4:31 pm

rule 34


soulofaqua
December 2nd, 2009 at 5:56 pm

@ Lost_Scotman:
It means that she’s going to shoot at him with her “watergun” *winks*


Miro
December 2nd, 2009 at 6:04 pm

Nice One!


ElQuesoPicante
December 2nd, 2009 at 6:50 pm

At least -she- didn’t put on the wizard’s hat and robe.


St.Jimmy
December 2nd, 2009 at 9:58 pm

Some guys above me disturb me…


Vincent
December 3rd, 2009 at 12:17 am

hahaha tack! You guys made me lit. rofl.


Malle
December 3rd, 2009 at 11:39 pm

He was hoping for the Chewbacca costume!


cluster-
December 4th, 2009 at 7:09 am

It’s Marcus in the Vader costume. Now give us some action! :D


MaxiM Sachs
December 4th, 2009 at 11:17 am

@Cluster: Ooooooh! Nice twist there!

Now I’m ancious too see the next comic………….


tokyo2ooo
December 4th, 2009 at 3:34 pm

Kinda creepy that my first thought was: “What if Madsen was playing the Luke-in-disguise-to-rescue-Leia-Stormtrooper” o.O


Hugomanen
December 4th, 2009 at 11:14 pm

am i the only one to think it was a female stormtrooper for some reason?

*puts on episode 4*



Remember

There is no spoon.
  • Subscribe

    Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.